суботу, 29 грудня 2012 р.

підсумки


Підсумки року
Шось якось не хотілося мені цього писати, от і не буду.буде таке.
Досягнення за рік потрібно рахувати 1 січня-1 січня цілих 365 днів, чи цей був 366!?
Так от, почався він не торт, не київський не ужгородський. Підєбали (да саме це слово) мене МОЇ люди. Не буду вдаватися в деталі, але це був отой "провал року". спроби все налагодити, вилилися в такий легенький депресняк, який заїдався шоколадом і булочками дав свої огого які важкі результати. але то всьо лупина...Весною зробила "покупку року" червоне плаття, відсвяткувала в ньому своє 18, "подія року" дістала права і змогла користуватися "транспортом року" всьо. весна пройшла (б) непомітно якби не "зустріч року". Яка забрала в мене купу часу, сил, роздумів "ну шо не так". Дала неймовірну купу (лайна) емоцій, ну і фактично добрячу частину життєвих уроків. один з них-Люди яким судилося бути разом, будуть, хай би там шо.  Влітку були мої "поїздки року" в Грецію і улюблену Хорватію, де ми з братом тусили двоє по кафешкам і їздили на якихось водних штуках. "псіхоз року" пішла на бокс, порозбивала свої руки. "досягнення року" практика в міській лікарні, навчилася ставити капельниці, переколола добрячу купу дуп, не заразилася нічим(!!!!) Що перевірила зробивши "вчинок року" здала кров.
"здивування(охуїла трохи) року"  виявляється є люди які мені заздрять #мімімі їжте землю)
А і сама дівчача штука-познайомилася особисто з людиною, яка мені страшенно подобається.


Літо взагалі крутяцьке було! Море, купальники, озеро з дівками, чічіронеси біля басейну, велосипедні поїздки, село і діти, фестиваль "Захід" і то як, і з ким я туди їхала.
цей рік подарував мені стільки нових зустрічей, скільки я не мала за все своє життя. Все почалося з простого "можеш взяти мій спальник"в "веб-сервіс року" Twitter  і почалосяяяяя. Захід, Республіка, Iftwevent, концерт О.Е. з якого ми добиралися потягом Москва-Будапешт. 
І я дуже вдячна всім мертвим і живим хто доклав до цього свою руку. Було багато всяких, ті, кому я сподобалася (дякую #ГалУжНету), ті хто схотів мене виховувати (ага щас), ті кого я розчарувала ( таке життя), але безперечно все шо робиться, ну ви поняли. Їжа року-мясо, яке я вже не їм 2 роки, напій року-амерікано з молоком у закладі року- Reki Manki. 

Йдемо далі без хронології........місце року-спорт.зал,  радіо ТисаФМ де я бувала на ефірниках шо є задокументованими фактами. квартира Боді. музика року-легенький тріп-хоп і всіляка електроніка. настрій року-поїхали?-поїхали! фільм року-той на якому не заснула.
Ось і все, всі співпадіння з реальними людьми випадкові.

не знаю вроді все згадала. на наступний рік хочеться попросити трохи більше розуму, і навчитися казати "ні" людям (і нелюдям). Ну згадуючи про тих самих луччих, ви ж і так шарите шо ви в мене є, і ні ви, ні я нікуда не дінемося один від одного. тому нічо серйозного про вас і не писала.
Зрівнюючи мене теперішню, з мною однорічної давності, всі можуть помітити суттєві зміни у дівчачу сторону, але разом з тим потрохи втрачаю свою мужицьку нотку характеру, яка не дозволяла заводити все у таку дупу, у яку я завожу все зараз. Але то діло таке, поживем побачим що гірше.

2 коментарі: